کسب و کارهای خرد و کلان

یکی از اولویت‌های آژانس روابط عمومی دان، کمک به بنگاه‌های اقتصادی برای بهبود کسب و کارشان است. اینکه کسب و کار شما دولتی باشد یا خصوصی. کلان باشد یا خرد، برای دان تفاوتی ایجاد نمی‌کند. تکنیک‌های رسانه‌ای و مهارت‌های حوزه روابط عمومی بر ارتباط سازمان با مشتریان تاثیر می‌گذارد و نهایتا به شکوفایی اقتصادی منجر می‌شود.

تنها تفاوتی که آژانس روابط عمومی دان بین کسب و کارهای خرد و کلان قائل است، میزان سرمایه‌ای است که این بنگاه‌ها باید در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

از سوی دیگر، از نگاه دیجیتال مارکتینگ، کسب و کارها به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ کسب و کارهایی که اینترنت-محور یا وابسته به حضور در فضای مجازی هستند و کسب و کارهای فیزیکی که به کمک فضای مجازی تقویت می‌شوند و رونق می‌گیرند. دسته اول، در حقیقت کسب و کارهایی هستند که بر پایه اینترنت بنا شده‌اند و درآمدزایی آنها صرفا از این طریق است. در این مدل کسب و کارها فروش به صورت مجازی اتفاق می‌افتد و شناخته شده‌ترین شکل آن فروشگاه‌های اینترنتی است. در مقابل آنها، کسب و کارهای فیزیکی قرار دارند که عمدتا خدماتی هستند. بسته ویژه آژانس روابط عمومی دان، به طور مشخص این دسته از کسب و کارها را هدف گرفته است. درحقیقت اگر شما صاحب یک مرکز خدماتی باشید، خیلی خوب می‌دانید محل اصلی کسب و کارتان، محیط واقعی است. با این حال، کار شما بی‌نیاز از تبلیغات نیست و شما باید شناخته شوید تا به فروش دلخواه خود برسید. و اینجاست که خدمات ویژه دان به کمک‌تان می‌آید.

این خدمات از این رو خدمات ویژه نام‌گذاری شده‌اند که شرکت دان، خدمات تحت وب را باتوجه به بودجه شما پیشنهاد می‌دهد. درحقیقت آژانس روابط عمومی دان خیلی خوب می‌داند که کسب و کارهای خرد و کوچک نباید بودجه زیادی را برای افزایش درآمدشان هزینه کنند. از سوی دیگر، فضای وب امکانات متنوعی برای فعالیت دارد و می‌توان میزان بودجه را با امکانات تحت وب تطابق داد. به این ترتیب یک کسب و کار کوچک هم می‌تواند صاحب یک یا چند پلتفرم در فضای مجازی شود و فروشش را از این مسیر افزایش دهد.

کسب و کارهایی که در مقوله دوم یعنی کسب و کارهای خرد می‌گنجند و می‌توانند از خدمات ویژه دان استفاده کنند، عبارتند از:

کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، خشک‌شویی‌ها، آژانس‌های املاک، سوپرمارکت‌ها، فروشندگان کالاهای تولیدی همانند کفش‌فروشی‌ها، مانتوفروشی‌ها، آموزشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، کلینیک‌ها، نمایشگاه‌های اتومبیل،کتابفروشی‌ها و.....