یک سر و گردن بالاتر از رقبای دیجیتال مارکتینگ بایستید

حوزه دیجیتال مارکتینگ

حیات و ادامه کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ رابطه تنگاتنگی با منحصر به فرد بودن شما در این حوزه دارد. دنیای دیجیتال رقابت تنگاتنگی را برای شرکت های روابط عمومی و شرکت هایی که در این موضوع به خصوص فعالند رقم زده است. بنابراین اگر به گونه ای در دیجیتال مارکتینگ فعال یا درگیر هستید، باید راه ها و تکنیک‌ها به روز بودن و در یک کلام مطلع بودن از این حرفه را بلد باشید. به روز بودن شما در این حوزه زمانی پررنگ تر و حیاتی تر می‌شود که از حقایق تکان دهنده حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع باشید.

بدون شک هیچ کدام از ما که دیجیتال مارکتینگ، منبع درآمد و کسب و کارمان است، تمایل نداریم مشتریان مان را دو دستی تقدیم رقبا کنیم. نه تنها دوست نداریم این اتفاق برایمان رخ دهد که خواهان جذب مشتریان تازه و کشف بازارهای جدید هم هستیم.

این را همواره به یاد داشته باشید که هدف اصلی و غایی دیجیتال مارکتینگ این است که یک کسب و کار را در نظر مشتری جذاب و ارزشمند کند و آن را جذاب و ارزشمند هم نگاه دارد. و از آنجاکه مفاهیمی چون جذاب و ارزشمند بودن به طور مداوم تغییر می‌کند و متفاوت می شود، به عنوان فعال این حوزه باید خود را به ابزارها و مهمات آن مجهز باشید. این ابزار و مهمات نیز در یک کلام خلاصه می‌شود: آموزش و یادگیری. به لطف اینترنت آموزش‌های مجازی بسیار زیادی برای فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ فراهم است. این مطلب نگاهی دارد به این انواع این آموزش ها و راه هایی که به واسطه آن می توانید خود را به روز نگاه دارید.

 

در حال حاضر تعداد استفاده کنندگان از شبکه های مجازی در سراسر دنیا به میلیارد رسیده است.

در حال حاضر تعداد استفاده کنندگان از شبکه های مجازی در سراسر دنیا به میلیارد رسیده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شبکه های اجتماعی

در حال حاضر تعداد استفاده کنندگان از شبکه های مجازی در سراسر دنیا به میلیارد رسیده است. برخی مثل لینکده و فیس بوک شانس ارتباطات حرفه ای و کاری را افزایش می‌دهد و برخی دیگر همچون اینستا ما را به مشتری می‌رساند. منبعی که شما به عنوان فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ می توانید خیلی خوب از آن تغذیه کنید، لینکده است. ۴۶۷ میلیون عضو حقیقی و ۲۶ میلیون کمپانی و کسب و کار در این شبکه صفحه دارند و همین خصوصیت، آن را به پلتفرمی برای یافتن انبوهی از توصیه ها و ترندهایی کرده که از سوی متخصصان دیجیتالی منتشر شده است. حرفه ای ها در این شبکه مطالب گوناگون و متعددی را با دیگران در میان می‌گذارند و حتی قادر خواهید بود سوالات خود را در این زمینه از رقبا یا کسانی که تجربه بیشتری از شما دارند، بپرسید و به جواب‌های مفیدی برسید.

گوگل الرت

گوگل الرت برای این نیست که صرفا برای کسب و کار مشتری از آن استفاده کنید. گوگل الرت به شخص شما هم در مسیر تکامل اطلاعات و حرفه ای شدن تان کمک های بسیار زیادی می‌کند. کافی است چند واژه کلیدی حوزه دیجیتال مارکتینگ یا مباحثی را که چندان به آن مسلط نیستید به این نرم افزار اضافه کنید تا دسترسی بی وقفه ای به آخرین اطلاعات منتشر شده در این زمینه پیدا کنید.

دوره های آنلاین

آنها که در حوزه دیجتال مارکتینگ کار می‌کنند، زمانی برای گذراندن دوره های حضوری این رشته ندارند. اما خوشبختانه تعداد دوره های آنلاین آنقدر زیاد است که از بین همه آنها می توانید یکی را که از همه ارزان تر و مفیدتر است پیدا کنید و خودتان را یک سر و گردن از دیگر رقبای دیجیتالی تان بالا ببرید.

کنفرانس ها و سمینارهای دیجیتال مارکتینگ

اگر کمی گوش به زنگ باشید، می توانید کنفرانس هایی را که در زمینه دیجیتال مارکتینگ در کشور برگزار میشوند، شناسایی و در آنها شرکت کنید. شرکت در این نوع کنفرانس ها به غیر از اینکه چیزی به آموخته های شما اضافه می کند، باعث تقویت ارتباطات کاری شما و همچنین پیدا کردن لینک های تازه هم می‌شود.

هدف اصلی و غایی حوزه دیجیتال مارکتینگ این است که یک کسب و کار را در نظر مشتری جذاب و ارزشمند کند و آن را جذاب و ارزشمند هم نگاه دارد

هدف اصلی و غایی حوزه دیجیتال مارکتینگ این است که یک کسب و کار را در نظر مشتری جذاب و ارزشمند کند و آن را جذاب و ارزشمند هم نگاه دارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *